adressenlijst importeren uit outlook

Extra module voor het versturen van een mailing vanaf je website.
Plaats reactie
Lavas
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jan 2009, 15:58
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

adressenlijst importeren uit outlook

Bericht door Lavas » 02 jan 2009, 16:05

Ik heb de mailingmodule en nu wil ik adressen vanuit mijn outlook mailinglijst gaan gebruiken voor de mailing van een nieuwsbrief.
Hoe kan ik het makkelijkst die adressenlijst importeren?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 05 jan 2009, 10:53

Je kunt geen e-mailadressen importeren. Bezoekers moeten zich echt aanmelden voor je nieuwsbrief via de website.

Dit alles is om misbruik (SPAM) te voorkomen.
Lavas
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 jan 2009, 15:58
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

adressenlijst importeren uit outlook

Bericht door Lavas » 05 jan 2009, 11:15

En als ik nu voor mijn eerste nieuwsbrief mijn adressen wil gebruiken? Je meldt je alleen aan voor iets wat je goed vindt, dus gezien hebt.

Is het uberhaupt mogelijk om adressen te importeren voor mailings vanuit je site?

Ik zoek naar de ingang om te beginnen met nieuwsbrieven sturen en het voelt nu nog alsof ik rondjes loop om het kasteel, maar nergens een ingang zie... :?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 05 jan 2009, 14:15

Tja, we begrijpen je probleem, maar dat is nu juist het hele punt aangaande ongewenste e-mail, spam dus. Wij kunnen het ons niet veroorloven dat mail verzonden via onze server (via een Maakum website) door iemand aangemerkt wordt als spam, waardoor er een kans bestaat dat een van onze servers op een zgn. 'blacklist' komt te staan, waardoor bijvoorbeeld ook jij geen mail meer kan sturen/ontvangen.

Wat je wel kunt doen is je eerste mailing vanuit Outlook versturen, met daarin het verzoek om zich aan te melden voor je nieuwsbrief via je website (wel de mailingmodule op 'tonen' zetten bij 'Linker menu'). Degene die dan echt op de hoogte gehouden wil worden zullen zich dan inschrijven.
Plaats reactie