downloaden van muziek
-
- Contacteer:
downloaden van muziek
is of word het ook mogelijk dat je muziek kunt plaatsen die mensen dan weer kunnen downloaden?
Re: downloaden van muziek
Met de multimedia module kun je audio en video bestanden op je website plaatsen.
De bezoeker kan door op een linkje te klikken het betreffende muziekje of filpmje openen.
Je kunt de multimedia module bestellen via het login-gedeelte van je website.
De bezoeker kan door op een linkje te klikken het betreffende muziekje of filpmje openen.
Je kunt de multimedia module bestellen via het login-gedeelte van je website.
-
- Contacteer:
Het is niet mogelijk om direct muziek te downloaden. Maar als je met je muis over het luidsprekertje gaat, zie je links onderin je browser de naam van het bestand. Je kunt hiervan een link maken in je website. Staat er bijvoorbeeld "../../home/images/1-121.mp3" dan kun je een link maken naar "http://www.jedomeinnaam.nl/home/images/1-121.mp3".
Hoe je een link maakt kun je hier vinden: link maken
Hoe je een link maakt kun je hier vinden: link maken
Link naar YouTube
Op dit moment is het nog niet mogelijk om een link naar een YouTube filmpje op je website te plaatsen. We zijn hier echter wel mee bezig, en verwachten dat dit in een van de volgende versies zal worden toegevoegd.
-
- Contacteer:
muziek uploaden
Hallo,
Mij lukt het dus nog niet om muziek te uploaden. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen geen expert te zijn op het gebied van muziekbestanden, maar ik heb dus zelf muziekbestanden in de mediabibliotheek van Windows Media Player staan, het betreft bestanden met de extensie .wma en kleiner dan 5 mb.
Ik blader op m'n Maakum-site naar het te uploaden bestand en het lijkt ook inderdaad gewoon te worden ge-upload, maar als ik vervolgens uitlog en de betreffende pagina open hoor ik niks. Als ik vervolgens opnieuw inlog en op TEKSTBLOK WIJZIGEN klik blijkt het gekozen bestand ook niet meer geselecteerd te zijn: het vak waarin het stond toen ik op bewaren drukte is leeg.
Wie kan mij helpen (in Jip-en-Janneke-taal.......)?
Alvast dank,
Jean
Mij lukt het dus nog niet om muziek te uploaden. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen geen expert te zijn op het gebied van muziekbestanden, maar ik heb dus zelf muziekbestanden in de mediabibliotheek van Windows Media Player staan, het betreft bestanden met de extensie .wma en kleiner dan 5 mb.
Ik blader op m'n Maakum-site naar het te uploaden bestand en het lijkt ook inderdaad gewoon te worden ge-upload, maar als ik vervolgens uitlog en de betreffende pagina open hoor ik niks. Als ik vervolgens opnieuw inlog en op TEKSTBLOK WIJZIGEN klik blijkt het gekozen bestand ook niet meer geselecteerd te zijn: het vak waarin het stond toen ik op bewaren drukte is leeg.
Wie kan mij helpen (in Jip-en-Janneke-taal.......)?
Alvast dank,
Jean