downloaden van muziek

Extra module waarmee je filmpjes en audio bestanden op je site kunt zetten.
Plaats reactie
surrenderfans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2007, 12:10
Locatie: goes
Contacteer:

downloaden van muziek

Bericht door surrenderfans » 17 jan 2007, 19:09

is of word het ook mogelijk dat je muziek kunt plaatsen die mensen dan weer kunnen downloaden?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: downloaden van muziek

Bericht door maakum » 18 jan 2007, 15:15

Met de multimedia module kun je audio en video bestanden op je website plaatsen.

De bezoeker kan door op een linkje te klikken het betreffende muziekje of filpmje openen.

Je kunt de multimedia module bestellen via het login-gedeelte van je website.
surrenderfans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2007, 12:10
Locatie: goes
Contacteer:

Bericht door surrenderfans » 18 jan 2007, 16:40

dat heb ik al
maar ik bedoel is het echt mogelijk dat mensen bij mij muziek eraf kunnen halen en opslaan op hun pc?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 30 mar 2007, 18:10

Het is niet mogelijk om direct muziek te downloaden. Maar als je met je muis over het luidsprekertje gaat, zie je links onderin je browser de naam van het bestand. Je kunt hiervan een link maken in je website. Staat er bijvoorbeeld "../../home/images/1-121.mp3" dan kun je een link maken naar "http://www.jedomeinnaam.nl/home/images/1-121.mp3".

Hoe je een link maakt kun je hier vinden: link maken
rejoice
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 sep 2007, 11:37

Bericht door rejoice » 20 sep 2007, 15:29

Ik heb ook de multi media module, en het lukt me om er muziek op te zetten,
maar nog niet fimpjes.. Ik kan wel een link maken,
Hoe kan ik bijvoorbeeld een filmpje bijv. van you tube rechtstreeks op mijn site krijgen?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Link naar YouTube

Bericht door maakum » 20 sep 2007, 15:56

Op dit moment is het nog niet mogelijk om een link naar een YouTube filmpje op je website te plaatsen. We zijn hier echter wel mee bezig, en verwachten dat dit in een van de volgende versies zal worden toegevoegd.
Jean Houben
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2008, 11:47
Locatie: Meerssen
Contacteer:

muziek uploaden

Bericht door Jean Houben » 16 mei 2008, 12:04

Hallo,

Mij lukt het dus nog niet om muziek te uploaden. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen geen expert te zijn op het gebied van muziekbestanden, maar ik heb dus zelf muziekbestanden in de mediabibliotheek van Windows Media Player staan, het betreft bestanden met de extensie .wma en kleiner dan 5 mb.

Ik blader op m'n Maakum-site naar het te uploaden bestand en het lijkt ook inderdaad gewoon te worden ge-upload, maar als ik vervolgens uitlog en de betreffende pagina open hoor ik niks. Als ik vervolgens opnieuw inlog en op TEKSTBLOK WIJZIGEN klik blijkt het gekozen bestand ook niet meer geselecteerd te zijn: het vak waarin het stond toen ik op bewaren drukte is leeg.

Wie kan mij helpen (in Jip-en-Janneke-taal.......)?

Alvast dank,
Jean
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 16 mei 2008, 12:45

Je hebt een bugje gevonden!

We gaan het nu uitzoeken, in de loop van de middag zullen je "wma" bestanden vanzelf weer zichtbaar worden bij de tekstblokken waar je ze ge-upload hebt.

Excuses voor het eventuele ongemak.
Plaats reactie