1 op 10 keer komt er een mail van een klant niet bij ons terecht of veeeeeel later dan deze verzonden is, soms zelfs dagen later.
1 op de 10 keer komt ons antwoord niet aan bij de klant.
De vraag is of jullie daar iets aan kunnen doen of dat dit bij onze provider ligt of dat dit aan de instellingen ligt die we zelf kunnen aanpassen?
Het is nogal vervelend als een klant een vraag bij ons neerlegt en geen reactie krijgt.
Hopelijk heeft u een antwoord of een advies voor ons.
met vriendelijke groeten,
Annechien
mail wordt niet ontvangen en komt niet aan
mail wordt niet ontvangen en komt niet aan
Ik beheer een site voor van een klant van jullie.
het is bakfeest & zo
www.bakfeest&zo.nl
mail info@bakfeest&zo.nl
het is bakfeest & zo
www.bakfeest&zo.nl
mail info@bakfeest&zo.nl
Zou het kunnen dat er getracht wordt te mailen naar info@bakfeest&zo.nl i.p.v. info@bakfeestenzo.nl ?
bakfeest&zo.nl is namelijk geen geldige domeinnaam.
Om te kunnen nagaan wat er mis is gegaan met een e-mail hebben wij de excacte verzend- en/of ontvangstdatum en -tijd nodig en het e-mailadres van de klant.
Wordt de e-mail van info@bakfeestenzo.nl verstuurd via de webmail interface of via Outlook? Indien Outlook, wat staat er als "Server voor uitgaande e-mail" ingesteld?
bakfeest&zo.nl is namelijk geen geldige domeinnaam.
Om te kunnen nagaan wat er mis is gegaan met een e-mail hebben wij de excacte verzend- en/of ontvangstdatum en -tijd nodig en het e-mailadres van de klant.
Wordt de e-mail van info@bakfeestenzo.nl verstuurd via de webmail interface of via Outlook? Indien Outlook, wat staat er als "Server voor uitgaande e-mail" ingesteld?
mail wordt niet ontvangen en komt niet aan
Ik heb jullie vraag doorgespeeld aan de klant, bakfeest en zo.
Volgens mij versturen ze hun mail via Outlook en is hun provider KPN, maar dat weet ik 100% zeker. Ik wacht even af wat hun eigen reactie is.
dank alvast voor de moeite.
met vriendelijke groet, Annechien
Volgens mij versturen ze hun mail via Outlook en is hun provider KPN, maar dat weet ik 100% zeker. Ik wacht even af wat hun eigen reactie is.
dank alvast voor de moeite.
met vriendelijke groet, Annechien