SPAM...

Plaats hier je vragen over email
Plaats reactie
maraphotodesign
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2007, 13:26
Locatie: amsterdam
Contacteer:

SPAM...

Bericht door maraphotodesign » 28 feb 2008, 10:19

Hallo Helga en Paul, is er iets te doen tegen de vele SPAM die ik dagelijks binnen krijg(tussen de 100/200 ) .Het spamfilter wat ik gebruik houd wel mijn upc mail box schoon maar alles wat met maraphotodesign heeft te maken is niet tegen te houden op een of andere manier.
Weten jullie een oplossing..

met vriendelijke groet Marja
maraphotodesign
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2007, 13:26
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: SPAM...

Bericht door maraphotodesign » 28 feb 2008, 10:24

maraphotodesign schreef:Hallo Helga en Paul, is er iets te doen tegen de vele SPAM die ik dagelijks binnen krijg(tussen de 100/200 ) .Het spamfilter wat ik gebruik houd wel mijn upc mail box schoon maar alles wat met maraphotodesign /roele-aertsenfotografie heeft te maken is niet tegen te houden op een of andere manier.
Weten jullie een oplossing..

met vriendelijke groet Marja
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 12 mar 2008, 12:15

tink-om-us-bern
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 aug 2007, 11:25

[possible] spam niet meer ontvangen

Bericht door tink-om-us-bern » 09 mei 2008, 12:12

Beste Maakum,
Binnenkort zal ik vanwege zwangerschapsverlof een periode niet in staat zijn om mijn e-mail regelmatig te checken, dat betekent dat ik ook niet alle inkomende spam-mailtjes kan verwijderen waardoor mijn mailbox het risico loopt om snel vol te raken (daar had ik laatst namelijk al problemen mee na 1 week vakantie).
Ik krijg meer spam als mailtjes die daadwerkelijk voor mij bedoeld zijn. Het merendeel is aangemerkt als possible [!!SPAM] en dat klopt ook nagenoeg altijd, maar het komt toch allemaal binnen en ik moet het dus wel zelf verwijderen. Is er een manier om de mailtjes die als possible of probable spam zijn aangemerkt gelijk richting prullenbak te laten verdwijnen?
Jullie reactie op het vorige forumlid die hierover vragen stelde om het adres te veranderen vind ik geen optie want ik heb kaartjes en briefpapier laten drukken waar het adres op staat. Ik laat mijn emailadres op zich niet slingeren op allerlei andere sites.

Vriendelijke groet
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: [possible] spam niet meer ontvangen

Bericht door maakum » 09 mei 2008, 12:27

We hebben het zo voor je ingesteld dat alle berichten die als SPAM gemarkeerd worden, automatisch worden verwijderd.
Verder ontvang je nu alleen nog emailberichten die aan info@... zijn gestuurd.
Helemaal 100% spamvrij zal het helaas nooit worden, maar dit zou in ieder geval moeten helpen.

groet,
Maakum
tink-om-us-bern
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 aug 2007, 11:25

Bericht door tink-om-us-bern » 09 mei 2008, 12:50

Heel fijn, dat zal al stukken schelen.
Bedankt!
Plaats reactie