Eerste pagina

Het plaatsen van tekst en afbeeldingen op de pagina's
Plaats reactie
user
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:42

Eerste pagina

Bericht door user » 09 jan 2007, 16:03

Als een bezoeker mijn website opstart dan komt hij/zij niet bij een ITEM uit, bijvoorbeeld het item INFORMATIE die je als welkomboodschap kan gebruiken. Hoe kan ik dit instellen ?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: Eerste pagina

Bericht door maakum » 09 jan 2007, 16:04

De bezoeker komt altijd als eerste op de eerste pagina die je boven in hebt gemaakt. Het is niet mogelijk om als eerste op een 'item' (=module) terecht te komen.
kogro
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2007, 01:03
Contacteer:

eerste pagina

Bericht door kogro » 23 apr 2007, 01:04

je kan echter wel op je eerste pagina in de tekst een link maken naar je eigen module

dan kan de bezoeker daarop klikken en van de eerste pagina direct doorlinken naar de informatie of module waarnaar toe jij graag wil dat deze gaat
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 03 jun 2008, 10:59

Vanaf versie 7.0 kun je bij "Site instellingen" --> "Extra functies website" zelf kiezen welke pagina het eerst getoond wordt.

Als je "Linker menu eerst tonen" aanvinkt zal de bovenste pagina of module in het linker menu als eerste getoond worden als men je website bezoekt.

Als deze niet is aangevinkt wordt de eerste pagina in het bovenste menu getoond.
pieter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2008, 18:18

lukt niet ...

Bericht door pieter » 25 jul 2008, 18:23

ik heb dit echter geprobeerd maar volgens mij zonder succes.

Bedoelen jullie dat wij in ons programma dit als eerste zien, of de bezoeker op de site. Ik wil dat de bezoeker het bovenste van de linkerkant ziet ...




maakum schreef:Vanaf versie 7.0 kun je bij "Site instellingen" --> "Extra functies website" zelf kiezen welke pagina het eerst getoond wordt.

Als je "Linker menu eerst tonen" aanvinkt zal de bovenste pagina of module in het linker menu als eerste getoond worden als men je website bezoekt.

Als deze niet is aangevinkt wordt de eerste pagina in het bovenste menu getoond.
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: lukt niet ...

Bericht door maakum » 30 jul 2008, 16:03

Laat even weten welke website het betreft, dan kijken we er naar.
Plaats reactie