Album verschuiven naar het bovenmenu

Het plaatsen van tekst en afbeeldingen op de pagina's
Plaats reactie
Garance
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2010, 11:38

Album verschuiven naar het bovenmenu

Bericht door Garance » 27 aug 2010, 17:33

Hoe kan ik het album uit het linker menu verschuiven naar het bovenmenu? Als ik extra pagina's bestel kunnen die dan willekeurig in het boven- of linkermenu geplaatst worden?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 02 sep 2010, 17:16

Je kunt geen modules naar het bovenmenu verplaatsen. Als je dit graag wilt, stuur ons dan even een mailtje, dan verplaatsen wij 'm voor je.

Pagina's kun je wel verplaatsen. Extra pagina's kun je dus ook in het boven- of linkermenu plaatsen.

Edit 03-02-2014: inmiddels is het wel mogelijk om modules in het linker- of boven-menu te (ver)plaatsen. Vanaf versie 9 is het ook mogelijk om een module in een submenu te plaatsen (Submenu's zijn alleen mogelijk in de zakelijke versie van Maakum).
Garance
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2010, 11:38

Bericht door Garance » 07 sep 2010, 16:43

maakum schreef:Je kunt geen modules naar het bovenmenu verplaatsen. Als je dit graag wilt, stuur ons dan even een mailtje, dan verplaatsen wij 'm voor je.

Pagina's kun je wel verplaatsen. Extra pagina's kun je dus ook in het boven- of linkermenu plaatsen.
Bedankt! We houden h'm na overleg toch gewoon links. Verder wilde ik vragen of het mogelijk is om alle foto's die ik op de website plaats (ik heb b.v. ook veel ingevoegde extra foto's op verschillende pagina's staan) te laten vergroten zodra erop geklikt wordt. Zo ja, hoe doe ik dat?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 07 sep 2010, 17:00

Dat is helaas niet mogelijk.
Plaats reactie