Meerdere afbeeldingen in 1 bericht plaatsen?

Het plaatsen van tekst en afbeeldingen op de pagina's
Plaats reactie
sara_tekst
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009, 23:55

Meerdere afbeeldingen in 1 bericht plaatsen?

Bericht door sara_tekst » 07 jul 2009, 23:59

Ik wil een site beginnen waar ook banners op komen. Er komen nieuwsberichten op te staan, en onderaan elk bericht wil ik ook een banner plaatsen (ja ik weet dat de banners ook op de voorpagina komen, max 5 maar ik wil ze op meerdere plekken).

Is het mogelijk om 2 afbeeldingen in een bericht te plaatsen, waarvan de 2e dus onderaan?

En als dat niet kan: is het dan mogelijk meerdere bannermodules te nemen zodat ik bijv 20 banners totaal op de site kan zetten?

groetjes en bedankt!!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 08 jul 2009, 10:41

Het is mogelijk om meerdere afbeeldingen per tekstblok te plaatsen op je website. Je moet dan wel even de HTML-code induiken.
Zie bijvoorbeeld: http://www.maakum.nl/forum1/viewtopic.php?t=102

Je kunt als je de bannermodule hebt, er meerdere banners bij bestellen. Je kunt vervolgens in de bannermodule aangeven hoeveel banners je wilt laten zien en of je ze in een vaste volgorde wilt tonen of in een willekeurige.
sara_tekst
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2009, 23:55

Bericht door sara_tekst » 08 jul 2009, 10:59

hartstikke fijn,bedankt!
nihermes
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2010, 15:33
Locatie: Empel
Contacteer:

Bericht door nihermes » 14 dec 2010, 15:43

Hoi,

Ik wil twee foto's op mijn tekstblok zetten of meer, maar ik begrijp het niet helemaal, ben niet zo heel goed in websites bouwen en codes. had inmiddels wat gevonden op het forum maar wat ik niet begrijp is het volgende.
Er wordt gezegd: open in het beheergedeelte een nieuwe pagina , je hebt nu dus twee beheerpagina's enz. misschien een dome vraag maar waar vind ik het beheergedeelte heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit. Kan iemand mij hiermee helpen. :(
Plaats reactie