Facebook op mijn Maakum website

Hoe je Facebook, Twitter en LinkedIn koppelt aan je website
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Facebook op mijn Maakum website

Bericht door maakum » 15 jul 2011, 13:19

Facebook is het grootste en meest bekende sociale medium. Naast het verbinden met je vrienden kun je ook voor jouw website of bedrijf een Facebook pagina aanmaken. Deze pagina is dan verbonden aan jouw persoonlijke pagina en kan voor meer aandacht voor jouw website zorgen. Dit kan eenvoudig door op de “Create a Page” knop te klikken in de onderste balk op Facebook. Deze pagina fungeert dan als uw visitekaartje op Facebook.

Facebook kun je op verschillende manieren integreren met jouw Maakum website. Zo kun je bijvoorbeeld een “vind ik leuk” Afbeeldingknop toevoegen aan de onderkant de pagina’s op jouw website d.m.v. de “delen” balk voor social media. (zie delen). Op deze manier kunnen bezoekers van jouw website de content delen met hun Facebook-vrienden.

Ook is het een directe link toe te voegen naar de Facebook-pagina van jouw bedrijf of website. Deze knop verschijnt op jouw Maakum website in de social media balk.
Afbeelding

Eenmaal aangekomen op de Facebook pagina van jouw website kunnen bezoekers de content “leuk vinden”. Dit zorgt ervoor dat jouw bedrijf of website meer aandacht krijgt door op de Facebook pagina van de bezoekers te verschijnen.
Je kunt bijvoorbeeld ook Maakum “leuk vinden” door hier te klikken.

Voor meer informatie over het verschil tussen het delen van content van jouw Maakum website en het “leuk vinden” van een Facebook pagina, zie “delen en volgen”.


Laatst omhoog gehaald door maakum op 15 jul 2011, 13:19.
Plaats reactie