Pagina 1 van 1

Afwezigheidsmelding / autoresponder in email instellen

Geplaatst: 01 jan 2007, 14:24
door maakum
Een autoresponder is een bericht dat automatisch verstuurd wordt wanneer men een mail naar jou toestuurt.
Je kunt een autoresponder instellen via webmail (www.jouwdomeinnaam.nl/webmail) Deze optie vind je op de eerste pagina als je bent ingelogd. Dus nog voordat je de keuze maakt voor Horde of Squirrelmail.

Re: Afwezigheidsmelding / autoresponder in email instellen

Geplaatst: 20 apr 2020, 15:19
door WIMF
In januari heb ik een automatisch antwoord email ingesteld ivm vakantie.
Dat blijkt nu nog steeds te werken.
Als ik inlog op webmail krijg ik Roundcube te zien, maar kan daar niet vinden hoe ik dit kan uitzetten.
Bvd, Wim Feldhaus

Re: Afwezigheidsmelding / autoresponder in email instellen

Geplaatst: 20 apr 2020, 18:02
door maakum
Je account is verhuisd naar een nieuwe server.
Er zit helaas een bug in het migratiescript, die de autoresponder aan zet. We hebben 'm nu voor je uitgezet.

Binnenkort kun je je autoresponder instellen via het beheergedeelte van je website onder "e-mail".

Re: Afwezigheidsmelding / autoresponder in email instellen

Geplaatst: 20 apr 2020, 22:25
door WIMF
Fijn, dank voor de snelle (re-)actie!