extra album

Standaard module: album
Plaats reactie
Garance
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2010, 11:38

extra album

Bericht door Garance » 17 sep 2010, 13:20

Hallo!
Ik heb laatst een extra album besteld, omdat ik graag extra foto's wil plaatsen op de pagina's. Ik heb zelf geen html-kennis, vandaar dat ik de foto's eerst wil uploaden in een album en vervolgens wil kopieëren en plakken op de desbetreffende pagina's. Zo dient het album als een soort harde schijf voor mijn website. Echter wil ik dit album graag niet zichtbaar hebben voor bezoekers. De andere albums wil ik wel graag zichtbaar maken voor bezoeker, zodat ze de voor hen bestemde foto's kunnen zien. Hoe doe ik dit?
Is er verder een mogelijkheid om alle foto's die ik in de pagina's geplakt heb, te laten vergroten, nadat de bezoeker erop heeft geklikt?
Bedankt alvast voor jullie antwoord!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 20 sep 2010, 13:40

Vanaf de volgende versie (7.5) van het Maakum systeem wordt het mogelijk om albums apart op 'niet tonen' te zetten. Nog eventjes geduld dus.

Om de foto's in de pagina te vergroten, dus zonder dat je de pagina verlaat, is javascript nodig. Javascript kun je om veiligheids-redenen echter niet plaatsen in je website. Wij zouden het wel voor je kunnen doen, het wordt dan een stukje (betaald) maatwerk. Het nadeel hiervan is dat je de maatwerk tekstblokkken niet zelf meer kunt wijzigen. Dus misschien is de oplossing die je nu hebt bedacht nog niet zo gek?
Plaats reactie