In één keer alle data veranderen

Standaard module: nieuwsrubriek
Plaats reactie
tomzijlstra
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007, 19:34
Contacteer:

In één keer alle data veranderen

Bericht door tomzijlstra » 07 jan 2008, 16:56

Ik heb een tijd de "Nieuws" gebruikt als weblog. Op zeker moment heb ik hem afgesloten en ben verder gegaan op een gewone pagina. (Dan krijg je ook grotere foto´s) Toch wil ik dit eerste weblog op de site laten staan. Echter, dan moet ik alle data waarop de items aflopen één voor één veranderen. Dus van 31-12-2008 in 31-12-2009. Dat is een heel werk!
Dat moet ik voor het einde van 2009 opnieuw doen, enzovoorts.
Drie vragen/opmerkingen:
1. Kan je de plaatsingsduur op "onbeperkt" zetten?
2. Is er een manier om de verloopdatum van alle items in één keer allemaal aan te passen?
3. De mogelijkheid om de volgorde van de al geplaatste items in "Nieuws" om te keren hebben jullie op de wensenlijst geplaatst. Ik ben daar sterk voor. Zo werk ik immers ook in mijn weblog op een gewone pagina (met bovenaan een knop "Direct naar het laatste verslag", dat dus steeds onderaan staat) De Nieuws-pagina wijkt nu als enige helaas daarvan af.
Overigens, de beste wensen voor 2008!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 10 jan 2008, 11:57

Beste Tom,

Jij ook nog de beste wensen!

Al je vragen/opmerkingen zijn verwerkt in de nieuwe Maakum versie. We beginnen binnenkort met het testen van deze versie (en dat is nog heel veel werk), dus nog even geduld!

Overigens is het zo dat in de nieuwe Maakum versie alle nieuwberichten automatisch zodra de plaatsingsdatum is verstreken, indien je dat wenst, in een archief worden geplaatst. Je krijgt per jaar een archief. In dit archief blijven ze dus zichtbaar, ongeacht de plaatsingsdatum.
Plaats reactie