Waar is de Maakum log;Toegevoegde functionaliteiten o/d site

Heb je ideeën om Maakum nóg beter te maken? Stel ze hier voor.
Plaats reactie
Chris
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2007, 21:57

Waar is de Maakum log;Toegevoegde functionaliteiten o/d site

Bericht door Chris » 30 dec 2007, 13:10

Hoi,

Kunnen jullie op het forum een 'sticky' toevoegen waar Maakum de updates van de site vermelden?

Het zou mooi zijn als er per update wordt aangegeven welke wijzigingen er doorgevoerd zijn.
Dit maakt het voor de bestaande gebruiker interessant de vernieuwingen te kunnen gebruiken, en potentiële gebruikers kunnen zien dat er ontwikkelingen op de site zijn.



30-12-07: Er wordt al meerdere maanden door Maakum ge-reply-d dat diverse functionaliteiten worden toegevoegd.
Tot heden heb ik nog geen wijzigingen vernomen?
Aannemende dat ik dit juist heb, vindt ik de ontwikkeling op de site sterk tegenvallen. Zeker n.a.v. de beloftes...



Chris

ps: 'maakum' concept is verder prima, doorontwikkeling gewenst!
Sita
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2007, 00:00
Contacteer:

Bericht door Sita » 02 jan 2008, 14:44

Ben het met je eens Chris; ik kijk regelmatig of er nog nieuws en/of wijzigingen zijn doorgevoerd, zo ook op dit forum, en het was mij ook al opgevallen dat er de laatste tijd weinig gebeurt. Echter, ik ben nog steeds een tevreden gebruiker, desondanks dat ik een paar belangrijke aanvullingen nog steeds mis, en ervan overtuigd dat door het Maakum-team achter de schermen hard wordt gewerkt en wij vandaag of morgen worden verrast met een aantal aangepaste en nieuwe functionaliteiten.
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 10 jan 2008, 12:34

Jullie hebben helemaal gelijk, er komt binnenkort een sticky op het forum met een versie overzicht. Niemand weet echter op dit moment welke versie hij of zij heeft, dus het wordt eerder een lijst met nieuwe functionaliteiten voor de nieuwe versie.

In de nieuwe Maakum versie, versie 7.0, wordt dit allemaal wel duidelijk. Ook wordt hier in het beheergedeelte weergegeven welke nieuwe functionaliteiten zijn toegevoegd.

De reden dat deze versie wat langer duurt dan normaal is omdat wij bijna alle code opnieuw hebben opgebouwd en verbeterd. Daardoor kunnen wij echter geen tussentijdse updates doen met nieuwe functionaliteiten, waardoor het misschien lijkt alsof er qua ontwikkeling niet zoveel gebeurd, maar ik kan je verzekeren dat het tegengestelde waar is!

Wij zijn nu begonnen met het testen van Maakum 7.0.
En daar komt ie weer: Nog even geduld!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 03 jun 2008, 14:00

klik hier voor het nieuwe versie-overzicht
Plaats reactie