Foto's in het Gastenboek

Heb je ideeën om Maakum nóg beter te maken? Stel ze hier voor.
Plaats reactie
tomzijlstra
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007, 19:34
Contacteer:

Foto's in het Gastenboek

Bericht door tomzijlstra » 14 jun 2007, 00:18

Een aantal keren vragen gasten, die berichten plaatsen in het Gastenboek op mijn site, of het mogelijk is dat ze foto?s (al is het maar één) in het Gastenboek plaatsen. Dat zou natuurlijk erg leuk zijn. Wat denken jullie daarvan?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 18 jun 2007, 23:42

Het klinkt als een goed idee, echter wordt er ook vaak misbruik van gastenboeken gemaakt door personen die geen of weinig respect hebben voor hetgeen een gastenboek is bedoeld. Als ze dan ook nog afbeelding kunnen uploaden...

Wij zijn er dus een beetje voorzichtig mee, maar wellicht kunnen we nadenken over een alternatief om Maakum websites nog interactiever te maken? Alle ideeen zijn welkom!
tomzijlstra
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007, 19:34
Contacteer:

Foto?s in het Gastenboek

Bericht door tomzijlstra » 20 jun 2007, 05:22

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk en zal het voorkomen dat mensen misbruik maken van de mogelijkheid om foto?s te plaatsen en allerlei ongein in het Gastenboek zetten. Maar alles in het leven heeft nu eenmaal ook nadelen. Daarom wil ik er toch voor pleiten de klanten die functionaliteit te geven, maar dan wel met de mogelijkheid hem "uit te schakelen" als je er veel last van hebt. Dan kan iedereen zelf beslissen. Wat denken jullie ervan? En wat denken andere Maakum-gebruikers?
rejoice
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 sep 2007, 11:37

JAAAAAA

Bericht door rejoice » 12 sep 2007, 11:49

Foto's in het gastenboek zal het gastenboek een stuk inactiever maken.. Nu verwijzen mijn gasten vaak naar een bepaalde link, andrs zouden ze de foto zelf kunnen uploaden!!!
Het zou fijn zijn als iemand onzin gebruikt dat je dit bericht dan gewoon kunt verwijderen.. Dus niets mis mee!!

Goed plan dus!!
Plaats reactie