Hoe werken paypal en credit card betalingen?

Extra module: online winkel
Plaats reactie
leukelunch
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jun 2010, 12:23
Contacteer:

Hoe werken paypal en credit card betalingen?

Bericht door leukelunch » 28 jun 2010, 12:27

Het is allemaal erg nieuw voor mij. Hoe werkt het als een klant met credit card betaalt? Betaalt hij dan op mijn gewone bankrekening of op mijn paypal rekening?
En hoe zit het met ideal? Er wordt gevraagd om mijn paypal e-mail in te voeren. Is dat gewoon het emailadres van mijzelf dat bekend staat bij Paypal? Of een speciaal emailadres van paypal?

Bedankt!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 29 jun 2010, 15:16

Creditcard betalingen lopen via PayPal, het geld komt dan ook op je PayPal rekening binnen. Het PayPal ID is het e-mailadres waarmee jij inlogt bij PayPal.

iDeal betalingen ontvangen is alleen mogelijk bij een zakelijk account i.c.m. Shoppum Pro. Je moet dan ook een iDeal contract met een bank afsluiten.

Een andere optie is om alle betalingen te laten afhandelen door Buckaroo. Je sluit dan een overeenkomst met hen en zij bieden alle betaalmethodes die er zijn aan. Je hoeft dan zelf geen iDeal contract met je bank te hebben.

Wij zorgen dan voor de koppeling van je winkel met Buckaroo. Het voordeel is dat je hiermee ook online betalingen uit bijvoorbeeld Duitsland kunt accepteren, via Giropay.

De tarieven van Buckaroo vind je hier: tarieven Buckaroo
Plaats reactie