meerdere talen pagina: Engels, Duits vlaggetje

Plaats hier je overige vragen en opmerkingen
Plaats reactie
user
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:42

meerdere talen pagina: Engels, Duits vlaggetje

Bericht door user » 21 mei 2007, 16:10

Ik wil een website maken over ons appartement en wil dit graag in 3 talen doen, ik wil er dus graag een duits en engels vlaggetje erbij zodat de website ook in engels en duits gelezen kan worden, is dit mogelijk? en zo ja hoe moet ik dat doen?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

meerdere talen pagina: Engels, Duits vlaggetje

Bericht door maakum » 21 mei 2007, 16:12

Op het moment hebben we de meerdere talentoepassing alleen met een Maakumzakelijke website. Er komt dan ook nog wat maatwerk aan te pas. Verder is het hierbij zo dat je voor 3 talen 3 zakelijke websites aanschaft.

Er zijn echter 2 andere mogelijkheden met Maakum particulier:

- Het is mogelijk om binnen je eigen site te werken met meerdere talen. Je kan bijvoorbeeld meerdere pagina?s aan de linkerkant van je menu aanschaffen, zodat je alle tekst kwijt kunt.

- Daarnaast zou je 3 particuliere Maakumsites kunnen aanschaffen en bijvoorbeeld op de hoofdpagina?s van de sites de twee talenlinks kunnen plaatsen naar de andere sites.

ps Bij onze zakelijke winkelmodule Shoppum pro hebben we al wel een meerdere talentoepassing
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 03 jun 2008, 12:03

Vanaf versie 7.0 is het voor zakelijke klanten mogelijk de website uit te breiden met meerdere talen. De kosten bedragen 99 euro (excl. btw) per jaar per extra taal. Per taal krijg je ook een extra domeinnaam. Heb je bijvoorbeeld "websitemaken.nl" voor je nederlandse website, dan zou je voor de engelse site "websitemaken.com" en voor een franse "websitemaken.fr" kunnen kiezen.

Als je als particulier meerdere talen wilt moet je je account eerst naar een zakelijk account laten overzetten.
Plaats reactie