Ongewenste Reclame Pop-Ups

Plaats hier je overige vragen en opmerkingen
Plaats reactie
CMS DeJongh
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 sep 2008, 11:50
Locatie: Nederland
Contacteer:

Ongewenste Reclame Pop-Ups

Bericht door CMS DeJongh » 28 sep 2008, 20:24

Eén van de redenen om voor een betaalde webruimte te kiezen is het ontbreken van ongewenste reclame.
Nu blijkt dat op één van mijn Maakum-sites (oldebulldog) al geruime tijd bij het intypen van de URL direct reclame-popups verschijnen.
Op andere domeinen (bijv. stablehorses) heb ik dat niet.
Graag jullie oplossing!
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 29 sep 2008, 10:31

Dat komt omdat je er destijds voor gekozen hebt door ons de statistieken van Webstats4u te laten installeren. Hierdoor verschijnt er een reclame-popup.

We verwijderen deze met veel plezier, opdat je gebruik kunt maken van ons eigen statistieken programma.

Stuur ons alsjeblieft nog even een mailtje met dit verzoek.
CMS DeJongh
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 sep 2008, 11:50
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door CMS DeJongh » 29 nov 2008, 05:27

maakum schreef:Dat komt omdat je er destijds voor gekozen hebt door ons de statistieken van Webstats4u te laten installeren. Hierdoor verschijnt er een reclame-popup.

We verwijderen deze met veel plezier, opdat je gebruik kunt maken van ons eigen statistieken programma.

Stuur ons alsjeblieft nog even een mailtje met dit verzoek.
(Sorry voor beetje late reactie van mij):(

Webstats4u, dat is dus tegenwoordig Motigo (?)
Voorheen hadden we geen last van die pop-ups, is er niet iets aan te doen en toch deze statistieken blijven gebruiken? Want er toch een aardige statistiekgeschiedenis opgebouwd, jammer om die kwijt te raken..?

PS: ik (Menno) bekijk alleen via (Maakum)CMS statistieken (D'Arlingbulls site), als ik via Motigo zou willen inloggen heb ik gebruikersnaam +password nodig, deze info is bij jullie in beheer?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 09 apr 2011, 21:41

Je kunt een betaald account bij de webstatsaanbieder nemen om de pop-ups te laten stoppen. Onze stats hebben echter ook gewoon doorgeteld, dus als je overstapt naar de Maakum webstatistieken is er niets verloren.

De motigo statistieken van oldebulldog.nl kun je gewoon via het beheergedeelte van je website bekijken onder "Site Instellingen". Wij hebben de login gegevens niet.


Laatst omhoog gehaald door CMS DeJongh op 09 apr 2011, 21:41.
Plaats reactie