foto's vervangen

Plaats hier je overige vragen en opmerkingen
Plaats reactie
muniscogardens
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2007, 02:44

foto's vervangen

Bericht door muniscogardens » 25 dec 2007, 02:50

Ik wil een foto vervangen, en op 'site beheer' staat inmiddels de gewenste foto, echter, op de site blijft de oude foto verschijnen.
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 10 jan 2008, 11:03

Je kunt er van uitgaan dat als je foto in het beheergedeelte er op staat dat deze ook op je website staat.

Waarschijnlijk is het een probleempje met het cache-geheugen van je browser. Als verversen (F5) niet werkt, probeer dan al je browsers eens te sluiten en open dan opnieuw je website. Als dat ook niet werkt kun je ook je 'tijdelijke internetbestanden' verwijderen. Dit doe je in Internet Explorer bij "extra" en dan "internet opties".
wendy
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2008, 21:40
Locatie: Ras Al Khaimah, V.A.E.
Contacteer:

Bericht door wendy » 27 mei 2008, 07:23

Ook ik heb een foto vervangen. In de beheerderssite is de juiste afbeelding te zien, maar in de browser niet. De gewijzigde tekst is wel doorgevoerd. Ik heb de site ververst, ik heb internet afgesloten en opnieuw gestart en ik heb alle tijdelijke internetbestanden en cookies verwijderd. En nu?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 27 mei 2008, 09:53

Het kan ook zijn dat je via een (caching)proxyserver contact met het internet maakt. Maar geen nood, het lost zich vanzelf op. Probeer anders Ctrl-F5 (of Ctrl-R in Safari) om je browser volledig te verversen.
Plaats reactie