tweede domeinnaam linken aan web site?

Plaats hier je overige vragen en opmerkingen
Plaats reactie
PEOPLEPROVIDER
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2007, 13:58
Locatie: Kasterlee
Contacteer:

tweede domeinnaam linken aan web site?

Bericht door PEOPLEPROVIDER » 29 nov 2007, 14:04

Beste,
Ik heb nog een tweede domeinnaam via andere provider, kan ik die ook linken aan men web site?
MVG
Sandra
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: tweede domeinnaam linken aan web site?

Bericht door maakum » 03 dec 2007, 14:24

Dat is mogelijk.
Je kunt de domeinnaam verhuizen naar onze server. Wij parkeren hem dan op je bestaande website.

Een andere mogelijkheid is dat je via een html-pagina zelf verwijst naar je Maakum website.
prinscilon-art.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2007, 12:03

2e domeinnaam

Bericht door prinscilon-art.nl » 08 mar 2008, 12:39

We willen een 2e domeinnaam aanvragen, heb je dan ook een 2e website? Zo nee, waar moet je deze dan voor gebruiken???

www.prinscilon-art.nl
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 08 mar 2008, 14:24

Je moet een keuze maken of je alleen een domeinnaam wilt, deze wordt dan gelinkt aan je bestaande website, of dat je een tweede website wilt.

Als je alleen een extra domeinnaam wilt, kun je deze via je eigen website bestellen. Je zou bijvoorbeeld prinscilon-art.com kunnen aanvragen, opdat men je dan ook via het .com adres kan vinden.

Als je een tweede website wilt moet je die via de Maakum website of Maakum Zakelijk website bestellen.
Noorderlicht
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jun 2008, 21:21

Website linken

Bericht door Noorderlicht » 26 jun 2008, 21:28

Ik heb een domeinnaam bij een andere provider die ik graag wil verhuizen en linken aan mijn huidige website bij Maakum. Wat zijn de kosten van de verhuizing en de extra jaarlijkse kosten van het linken van een domeinnaam aan je website?

B.v.d.
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Re: Website linken

Bericht door maakum » 30 jun 2008, 09:13

Je kunt via het login gedeelte van je website een extra domeinnaam bij je website bestellen.
Wanneer het een reeds bestaand de domeinnaam betreft, dan moet deze verhuisd worden. Je kunt ons daarover een email sturen zodat wij je ook een verhuisformulier kunnen sturen.
De verhuizing doen wij gratis, je betaalt dus alleen voor de registratie van de domeinnaam.
Plaats reactie