Plaatsen van links

Plaats hier je overige vragen en opmerkingen
Plaats reactie
Mick
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2007, 14:27

Plaatsen van links

Bericht door Mick » 18 jul 2007, 16:30

Ik heb een aantal links van andere bedrijven op mijn site staan en die heb ik gewoon onder elkaar gezet. Als ik echter een nieuwe link toevoeg gaat het fout met een aantal links die er boven staan. Ik moet deze er dan weer opnieuw inzetten omdat de laatste link deze 'overschrijft'. Hoe kan ik dit voorkomen? Door ze bijv. in een tabel te zetten, zodat ik meteen ook meerdere kolommen naast elkaar kan plaatsen?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 20 jul 2007, 13:46

Je omschrijving is helaas niet duidelijk genoeg om er een goed antwoord op te geven.

Misschien kun je even je website vermelden, opdat wij kunnen kijken wat er fout gaat of wat de beste oplossing is?
Sita
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2007, 00:00
Contacteer:

Bericht door Sita » 31 jul 2007, 23:56

Ik kijk regelmatig op dit forum om te kijken of ik nog iets opsteek en dat is meestal het geval. Kortom, een bijzonder nuttig forum!

Denk dat ik weet wat Mick bedoelt want ik ondervind, volgens mij, hetzelfde probleem. Ik heb een aantal links gewoon onder elkaar gezet en als ik een heb toegevoegd moet ik meteen een paar die erboven staan vervangen want die hebben ook ineens 'de link' gekregen van de laatste die ik heb toegevoegd.

http://www.glasgalerie-zindel.nl/home/i ... ?page_id=6

Misschien kan het opgelost worden, ik zeg maar iets, door een 'harde return' na de laatste link? Dat van die tabel vind ik overigens een goed idee.
Plaats reactie