Login members bevestigen

Extra module waarmee je onderdelen van je website kunt afschermen met een wachtwoord
Plaats reactie
aklui
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2007, 12:18
Contacteer:

Login members bevestigen

Bericht door aklui » 09 feb 2007, 14:16

Ik heb de uitgebreide leden login en ik heb automatisch inloggen aanstaan. Nu loggen er mensen in en op de lijst met members zie ik dat hun inschrijving niet automatisch bevestigd wordt. Kan ik dat ook instellen?
Nu wilde ik hun inschrijving handmatig bevestigen. In de instructie staat dat je dan automatisch inloggen op ja moet zetten, maar dat staat hij al! Hoe nu verder?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 12 feb 2007, 11:44

De bezoeker die zich aanmeld als member krijgt een e-mail die bevestigd moet worden. Dit is met name bedoeld om het e-mailadres te controleren.

Automatisch bevestigen betekent dat de nieuwe leden na hun bevestigings e-mail direct toegang hebben tot het afgeschermde gedeelte van je website. Als je automatisch bevestigen uit zet komt er nog een stapje tussen; de nieuwe leden krijgen pas toegang als jij, de webmaster, de inschrijving ook bevestigd hebt.
René
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2008, 13:52

Bericht door René » 19 mei 2008, 19:06

Ik heb de uitgebreide leden login en ik heb automatisch inloggen uitstaan. Als ik nu een nieuwe aanmelding handmatig toestemming geef dan krijgt die persoon geen bevestigings e-mail.

Als ik het automatisch inloggen heb aanstaan dan krijgt men wel direct een melding via de e-mail.

Ik weet niet wat ik fout doe.
René
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2008, 13:52

Bericht door René » 20 mei 2008, 08:11

En dan heb ik gelijk een tweede vraag. Hoe weet je - als je automatisch inloggen hebt uitstaan - dat er iemand zich heeft aangemeld en wacht op je goedkeuring?.
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 21 mei 2008, 10:27

Je doet niets fout, je hebt een bug gevonden. De e-mail naar het nieuwe lid werkt niet als je in het member overzicht op 'Toestaan' klikt. Een tijdelijke oplossing is in het overzicht op de naam van de member klikken, daar 'inloggen toestaan' op 'ja' te zetten en vervolgens op 'Bewaren' te klikken.

We zullen de bug zo spoedig mogelijk oplossen.

De enige manier om er achter te komen of nieuwe members zich hebben aangemeld op je website is regelmatig in het beheergedeelte het member overzicht te raadplegen. Je kunt het overzicht dan sorteren door op het driehoekje achter 'Toestaan' te klikken, waardoor alle pas aangemelde members als eerste getoond worden.
René
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2008, 13:52

Bericht door René » 21 mei 2008, 11:12

Nu, mooi dat het een bug is die opgelost kan worden. Kan een waarschuwingssysteem voor aanmelden nieuwe leden op het wensenlijstje komen ?
maakum
Site Admin
Berichten: 398
Lid geworden op: 03 jan 2007, 13:15

Bericht door maakum » 21 mei 2008, 13:21

staat er op!

De bug is inmiddels verholpen, je kunt nu weer gewoon in het overzicht 'Toestaan' aanvinken.
Plaats reactie